Sunday, June 8, 2008

Manusia Besi Versi 2


Kali ni aku nak bercerita tentang manusia besi versi 2..kalau korang perasan entri aku yang dulu ..tajuk nya manusia besi tapi kali ni manusia besi tu dah up gred kan besi nya..macam transfomer lak...


Sebenarnya gambar ni aku snap sendiri...bukan dengan kamera digital pun tapi dengan kamera handphone aku...masa aku snap gambar ni aku telah pun minta kebenaran tuan punya besi..dan dia pun agree...macam besi kat motor pun ada...bila aku tanya manusia besi ni " sakit ke tak pasang besi kat peha ni.." dengan cool and steady.." tak sakit pun..best ade lah "..tapi aku percaya bila aku tengok dia dengan slamba nya..berjalan macam tak sakit dan berat...perghhh memang manusia besi lah...
Sesekali bila tengok adik ni relaks..macho lebih teringin gak aku pakai benda alah ni...tapi gerun pun ada gak...ishh..biar lah aku jadi pemerhati jer kot...rasa tak sampai hati aku untuk merasa semua tu...

4 comments:

rizhan said...

ni maybe ada femur fracture then diorang pasang external fixation ntuk stabilise bone and allow healing.....simpati saya pada yang kena besi ni

Fizza said...

a'ah..doktor...infected tapi dia dah buat revision...skrang on gentabead...mungkin next week..nak removal kot..mmg kesian coz dia student form 5 nak ambik spm tahun ni....

Anonymous said...

kesian lak aku tngk..

Anonymous said...

kesian lak aq tngk org besi nie..