Wednesday, May 7, 2008

Aku Dan Blog

Seronok rasanya bila kita ada blog sendiri..sebabnya aku bukan kategori minah diari tapi suka sgt nak luahkan perasaan, nasib baik lah aku dapat berkenalan dengan sesorang yang boleh lah katakan pandai dalam dunia internet..dia banyak tolong aku dalam buat blog ni..tima kasih sifu hehehe...
Ape yang menarik nya tentang aku ni...aku di lahir kan nun jauh di utara tanah air..aku jenis manusia yang hidup berdikari, tambah lak dalam keje aku..aku cukup tak suka kalau ada orang sibuk dengan keje aku..sebab aku nak enjoy dengan kerjaya aku..
Dengan adanya blog sendiri ni,aku rasa hepi ngat..yelah selama ni aku duk cakap sorang sorang..tapi bila dah ada blog ni aku bole kongsi ngan korang sume ape yang aku cakap sorang sorang tu hehe..bukan psyco..tapi nak luahkan perasaan jer...

1 comment:

Anonymous said...

betul dik..mng seronok ada blog..wlupun serba simple..kat sini tmpat nak citer apa2 yg terpendam dan tersirat..akupun dulu zero tntg dunia blog ni tp bila berknalan dgn seseorg yg dikira cifu juga yg bnyak membantu aku menghasilkan blog. Tapi atas sbb2 yg trlalu peribadi kini aku kehilangan cifuku yg pnah 'mencuri' sesuatu dariku.teruskan usahamu...