Thursday, May 8, 2008

Kereta bapak ku ditunda


Hahaha...ni lah rupa kereta kancil bapak aku yang kena tunda..sumenya gara gara aku...dah lah naik keta bapak aku..eksiden lak tu...masa tu aku rasa macam nak gugur jer jantung aku..yelah...aku ingat aku dah langgar orang..rupa rupa nya aku langgar motor orang yang eksiden tu..siot...nasib baik motor tu langgar dengan kancil lain kalau tak mampus aku..ape tak nye...pemandu dengan pemboceng motor tu meninggal...kecut perut aku di buat nya...dah ler time maghrib..aku lak baru keluar rumah ontheway nak pegi keje,jadi lak macam ni...kena buat report lah..keta lak kena tahan kat balai...yang paling suspen nya bapak aku lah..bila aku call jer rumah,aku bagitau yang aku eksiden..dia terus jer datang dengan adik aku kat tempat kejadian tu..bila dia tanya orang..."motor ni eksiden dengan ape"...orang ramai lak jawab.."eksiden dengan kancil"..bila bapak aku tanya lagi.."mana kancil tu"..diorang cakap.."tu haaa..ada dalam sungai"..menggigil bapak aku masa tu..teringat kan aku anak pompuan dia sorang...dah masuk sungai dengan keta keta sekali...nasib baik lah adik aku ada..sempat dia call aku tanya aku kat mana...rupa nya aku berhenti kan keta aku kat depan cikit, jauh dari orang eksiden tu...habis keta bapak aku...bumper depan pecah..tayar bukan pancit lagi tapi pecah..pintu depan boleh buang buat kipas..sian bapak ak.. sayang gak dia kat aku...hehehe...

5 comments:

Zuria Arshad said...

yang penting...awak selamat...kan..kan =)

Madam Shah said...

Sabar je la ek..takpe,ada chance la tuka keta baru..hehehe :))

Anonymous said...

Takpe keta tu boleh repair tapi kalau awak susah sikit nak repair nanti...hehe

Fizza said...

Tima kasih..ria,nana n sipunat...alhamdulillah selamat..minta minta tak berlaku lagi lepas ni...kalau tak senang lah kena serangan jantung nanti..

Anonymous said...

adeh!! siannyer...

er.. thanks visit my site