Wednesday, May 7, 2008

Manusia Besi



Ni lah manusia yang aku terpaksa mengadap hari hari..mula mula gerun tapi bila lama lama best lah pulak..bukan senang nak gentil kat orang mcmni..hehe..bunyi mcm kejam jer tapi tak lah..untuk kebaikkan sebenarnya..kalau tak... ingat senang ke diorang nak sembuh..tanpa tenaga mcm aku orang orang mcm diorang ni tak tentu lagi boleh bangun berjalan..hehe..masuk lif tekan sendiri lah pulak...ni lah akibatnya kalau naik motor laju laju...ni kira sikit lah,ade yang lebih teruk dari ni pun ade..tapi aku kesian sebenarnya kat manusia manusia besi ni..bukan ape..sakit sebenar nya pasang besi ni..tambah tambah bila time hujan atau sejuk...kita yang normal ni siap berbungkus selimut tapi diorang manusia besi ni berpeluh peluh menahan sakit..kesian sangat aku tengok..tu tak bangun berjalan lagi..bertongkat bertempang sume ada,tapi aku dalam kategori lembut hati..aku cepat tersentuh dengan orang orang mcmni...aku harap harap sangat tak akan terjadi pada aku ataupun pada orang orang yang aku sayang....

2 comments:

Anonymous said...

memang seksa woo pasang besi nie... terlalu sejuk pon tak bley

Fizza said...

tapi uncle..ada kebaikkan dan keburukkan kalau pasang besi ni...tapi banyak yang berjaya kembali seperti normal setelah pasang besi ni..